NFSZ Portál  Elektronikus ügyintézés

Üdvözöljök a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat elektronikus ügyintézési felületén.

Tájékoztató az álláskeresők, közvetítést kérők, szolgáltatást kérők elektronikus levélben történő kapcsolattartási lehetőségéről

 

A foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról szóló 1991. évi IV. törvény lehetőséget biztosít 2013. január 1-jétől az elektronikus levélben (továbbiakban e-mailben) történő kapcsolattartásra a jogszabályban meghatározott esetekben:

 

  • álláskeresési járadék iránti kérelem benyújtási szándékának jelzése,
  • NYES iránti kérelem benyújtási szándékának jelzése,
  • nyilvántartásba vételi kérelem benyújtási szándékának jelzése,
  • bejelentés a jogosultság feltételeit érintő lényeges tények és körülmények megváltozásáról
  • jelentkezési kötelezettség teljesítése.

 

Az e-mailben történő kapcsolattartás csak akkor lehetséges, ha az ügyfél, írásbeli nyilatkozatot tesz és ezzel egyidejűleg megadja a kapcsolattartáshoz szükséges e-mail címet. Az ügyfelek a nyilvántartásba vételkor, illetve a nyilvántartás időtartama alatt bármikor nyilatkozhatnak az e-mailben történő kapcsolattartás vállalásáról. Az e-mailben történő kapcsolattartásra tett nyilatkozat a nyilvántartási idő alatt bármikor megváltoztatható. Az első jelentkezés alkalmával – ellátás iránti, vagy nyilvántartásba vételi kérelem benyújtási szándék jelzése esetén – a Járási Hivatal nyilatkozat nélkül is fogadja az e-mailt.

Ha a fentieket tudomásul veszi és megkezdi a bejelentést, kattintson a "Tudomásul veszem" gombra, ammenyiben nem fogadja el a fentieket, kattintson a "Mégsem" gombra.    

Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat
Hiba bejelentés: hd@lab.hu